Τετάρτη 6 Μαΐου 2020

Εικαστικά! Sea Collage!





Εικαστικά


Sea Collage


Γεια σας αγαπημένα μου Πεμπτάκια! Τι κάνετε, πώς είστε; Ελπίζω χαρούμενοι και υγιείς! Απ'ότι είδα σας άρεσε το προηγούμενο θέμα και επειδή ξέρω ότι σας αρέσει γενικά το κολλάζ σκέφτηκα να κρατήσουμε την ιδέα αλλά ν'αλλάξουμε το θέμα, τι λέτε; 

Όπως και στην προηγούμενη εργασία δεν θα σας κουράσω με πολύ μπλα μπλα και ιστορία της τέχνης (για την ώρα😉) αλλά θέλω να δώσετε μεγάλη προσοχή στην εκτέλεση της εργασίας και να βάλετε τα δυνατά σας φυσικά! στο τέλος του μαθήματος θα σας δείξω και δυο-τρεις εργασίες από τις προηγούμενες που μου στείλατε για παρεταίρω έμπνευση! Για να δούμε λοιπόν το σημερινό μας θέμα...















Η καλλιτέχνης των παραπάνω έργων ονομάζεται Susanne Siegel και φτιάχνει κολλάζ από χρωματιστές λωρίδες υφασμάτων, χαρτί από περιοδικά η εφημερίδες και οποιοδήποτε υλικό την βοηθάει να φτιάχνει από την αρχή τις εικόνες γύρω της που την συγκινούν. Τι δεν άκουσα; Σας φαίνεται απλό;;; Αααα..να το δυσκολέψουμε λίγο τότε..για να δούμε τα επόμενα παραδείγματα...





















Τι έχουμε να πούμε τώρα, εεε;;;; Νομίζω ότι το τελευταίο κολλάζ ανέβασε πολύ την δυσκολία του επιπέδου αλλά το'χετε είμαι σίγουρη. Για να δούμε και τις ζωγραφιές που μου στείλατε από τα προηγούμενα θέματα για να καταλάβετε ακριβώς γιατί πιστεύω τόσο πολύ ότι το'χετε...























Σημείωση: Υπογράφετε τα έργα σας με όνομα, επώνυμο και τμήμα και μη μου ξεχνάτε φόντο και σκιές. Πάρα πολύ μ'ενθουσιάζουν τα έργα σας! Περιμένω τα επόμενα! Πολλά φιλιά!


Ευαγγελία Βολακάκη



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου