Πέμπτη 2 Απριλίου 2020

ΑΧ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ! ΠΟΣΟ ΜΑΣ ΛΕΙΠΕΙΣ!!!

  Αγαπημένα μας παιδιά!

  Όπως ξέρετε όλοι μας ζούμε μια πρωτόγνωρη και δύσκολη κατάσταση που μας δίνει όμως  την ευκαιρία να κάνουμε κάποιες σκέψεις και να βγάλουμε κάποια συμπεράσματα που θα βοηθήσουν στη ζωή μας όταν τελειώσει πια αυτή η περιπέτεια.Πράγματα που θεωρούσαμε δεδομένα και μπορεί να μην τους δίναμε και μεγάλη σημασία,αποκτούν ξαφνικά αξία και τα θέλουμε πάλι πίσω στη ζωή μας.

  Παιδιά από εσάς θα θέλαμε ένα μικρό κείμενο που να περιγράφει πρόσωπα,πράγματα και καταστάσεις από την <<προηγούμενη>>  καθημερινότητα μας που μας λείπουν και τώρα εκτιμάμε πραγματικά τη μεγάλη τους αξία.

  Τα συναισθήματα μας και η ελπίδα ότι σε λίγο καιρό θα μπορούμε πάλι να γυρίσουμε σε αυτά με μεγαλύτερη όρεξη και αγάπη!  
  Καλή συνέχεια παιδιά!


3 σχόλια:

  1. ΜΑΝΤΏ Ε΄1
    Πολύ καλή ιδέα κύριε. Μου άρεσε και μου θύμισε την καθημερινότητά μου πριν την πανδημία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αλήθεια είναι πολύ καλή ιδέα κύριε. Μου θύμισε κι εμένα που ήμουν με τους φίλους μου στο σχολείο, μου θύμισε την προπόνηση με τους φίλους μου στο Κραβ Μαγκά. Μου λείπει που πηγαίναμε βόλτες με τους γονείς μου τα σαββατοκύριακα. Θέλω να ξαναβρεθώ με τα ξαδέρφια μου και με το Νίκο το φεντουλοφ να παίξουμε στο δασάκι και να συνεχίσουμε να φτιάχνουμε το ξυλοσπιτο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή